לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטוקינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לא נעשים מספיק מאמצים במסגרות החינוך לאתגר את המוטוריקה וליצור תנועתית בשנים הכי קריטיות לפיתוח מיומנויות.
כהורים אנו יותר פוחדים, מגוננים וחרדתים על ילדינו, ובעקבות זאת ילדים חשופים פחות לחקר תנועתי וקוגניטיבי
עיריות חושבות כיצד לבנות מגדלי מגורים ופחות בחשיבות המשחק בתוך השכונות ובין הבניינים עצמם.
פגיעה בתקשורת הבין אישית, בדימוי העצמי, בוויסות החושים ובקבלת ההחלטות של הילדים.
ההורים כיום עייפים ומותשים מעבודה, מפנים את הילדים לזמני מסך ובכך מפחיתים בזמן איכות עם הילדים.